چطور از عهده مراقبت و تمیزی مبلمان رنگ روشن برآییم؟

چهارشنبه 30 فروردين 1396
12:09
آرمان

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به راستی دوستدار مبلمان رنگ روشن هستید ولی همیشه از هراس کثیف شدن زودهنگام و عدم توانایی مراقبت آنها، از فکر خرید آن صرف نظر کرده و به مبلمان تیره رنگ بسنده می کنید، نکاتی که در این مطلب خواهید خواند، می تواند برای شما مفید باشد.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به راستی دوستدار مبلمان رنگ روشن هستید ولی همیشه از هراس کثیف شدن زودهنگام و عدم توانایی مراقبت آنها، از فکر خرید آن صرف نظر کرده و به مبلمان تیره رنگ بسنده می کنید، نکاتی که در این مطلب خواهید خواند، می تواند برای شما مفید باشد.

• بشقاب هایتان را به جای دیگر ببرید

روی مبلمان روشن تان نخورید، نیاشامید و یا لاک نزنید. غذا و یا رنگ های مصنوعی می تواند لکه های دائمی روی پارچه مبلمان ایجاد کند. همچنین اگر شما خودتان از انجام این گونه فعالیت ها روی مبل اجتناب کنید با کمی مدارا سخن گفتن می توانید شریک زندگی و بچه ها و یا دیگر اعضای خانواده را قانع کنید که آنها نیز این قانون را رعایت کنند.

• درون و بیرون

کاناپه و یا مبلمان رنگ روشن و همچنین اطراف آن را مرتب جاروبرقی بکشید تا بتوانید کنترل گرد و خاک و کثیفی را در دست داشته باشید. این کار همچنین کیفیت هوای اتاق را نیز بهتر خواهد کرد.

• توجه منظم

تمیز کردن منظم با تمام چیزهایی که به رنگ های روشن هستند هم خانواده است و مبلمان رنگ روشن نیز از این قانون مجزا نیستند. به جز تمیز کردن منظم با جاروبرقی، خشک شویی آنها در فواصل زمانی مشخص نیز حائز اهمیت است.

• پوشاندن آنها با روکش

اگر مهمانی و یا جشنی در خانه خود تدارک دیده اید که شامل غذا و نوشیدنی شده و می تواند لک برجا بگذارد، در صورت امکان جای آنها را با مبل رنگ تیره تعویض کنید ولی از آنجا که این کار برای همه مقدور نمی باشد، بهتر است هزینه ای را صرف روکش های مبل کرده و در این مواقع از آنها استفاده کنید.

• تغییر دادن جای مبلمان

گاه گاهی جای مبلمان را تغییر دهید تا اگر نور آفتاب تنها به نقطه خاصی است، همیشه روی یک مبل ثابت نباشد. چرا که در این صورت ممکن است رنگ یک مبل سریعتر از بقیه کمرنگ شود.

• تغییر نقطه نشستن

نباید تنها یک نقطه را محل نشستن همیشگی خود قرار دهید، جای خود را اغلب تغییر دهید تا تشک مبل گود نشود و آلودگی تنها متمرکز به یک نقطه نباشد. رویه کوبی مبل بهترین پیشنهاد برای تبدیل آنها به روز اول است پف کوسن های مبل را نیز همیشه نگاه دارید تا جلوه مبلمان همیشه خوب به نظر برسد.

• عملکرد فوری

به طور منظم تمیزی مبلمان رنگ روشن خود را چک کنید تا به گزارش پرشین وی در صورت نیاز آن را تمیز کنید، این کار الزاما فرآیند پیچیده ای نیست، تنها سریع این کار را انجام دهید تا از مشکلات احتمالی بیشتر جلوگیری شود. اگر چیزی روی آن ریخت، فوری تمیز کنید و به بعد موکول نکنید.

• کف و صابون

آب داغ با صابون مایع ملایم بیشتر اوقات برای اکثر لکه های پارچه مبلی جوابگو است، به خصوص اگر فوری عمل کنید. این کار را باید با یک پارچه سفید و یا در رنگ های خنثی انجام دهید تا روی کاناپه روشن شما رنگ پس ندهد. برای لکه های سخت تر، می توانید از محلول سرکه و جوش شیرین استفاده کنید.

با رعایت نکات فوق کاملا می توانید از زیبایی و داشتن مبلمان رنگ روشن در منزل خود لذت ببرید.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان آرمین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]